Ανακαλύπτοντας τις άγνωστες Φιλιππίνες! Bohol - Panglao και ολίγον Cebu.

2019-01-31

Η επόμενη μέρα ήταν μέρα επιστροφής στο Cebu όπου θα περνούσαμε την τελευταία μέρα μέχρι την πτήση της επιστροφής.
Από την παραλία Anda μέχρι το λιμάνι αυτή την φορά από τον παραλιακό δρόμο θα κάναμε σύμφωνα με το GPS περίπου δύο ώρες. Έτσι φάγαμε το πρωινό μας και πήραμε το δρόμο μας με ψιλόβροχο στην αρχή που στην συνέχεια μας ανάγκασε να κάνουμε κάποιες στάσεις ώστε να μην βραχούν και τα πράγματα μας.

Ευτυχώς υπήρχαν παντού μικρά μαγαζάκια με σκέπαστρα όπου μπορούσες να σταματήσεις μέχρι να τελειώσει η μπόρα.

Άλλη μία στάση που είχαμε προγραμματίσει ήταν στους καταρράκτες Ingkumhan που είναι από τους πιο εντυπωσιακούς στο νησί του Bohol. Ευτυχώς αυτή την φορά ο χωματόδρομος που έπρεπε να διασχίσουμε ήταν σε καλύτερη κατάσταση, και το τοπίο τριγύρω ακόμη μια φορά μαγικό!

Οι ντόπιοι που βρισκόταν εκεί για να εισπράτουν το κόστος για την είσοδο σας [20 πεσος] ήταν ιδιαίτερα φιλόξενοι, και ενώ στην πραγματικότητα δεν υπάρχει βέβαια εισιτήριο για να πας σε ένα φυσικό τοπίο δεν μπορείς να τους κρατήσεις κακία στην προσπάθεια τους να βγάλουν μόλις 0,30 λεπτά σε κάθε άτομο από τους λιγοστούς επισκέπτες.

Άλλωστε το μέρος είναι απίστευτο και μια βουτιά στα πεντακάθαρα νερά ότι πρέπει για να χαλαρώσουμε!

Φύγαμε απόλυτα ικανοποιημένοι και μόλις 10 χιλιόμετρα πριν φτάσουμε στο προορισμό μας με έπιασε λάστιχο στα καλά καθούμενα και ενώ πηγαίναμε σε καλό δρόμο! Ότι γλιτώσαμε την προηγούμενη μέρα από το χωματόδρομο το πάθαμε στον τσιμεντένιο δρόμο, αλλά για καλή μας τύχη στα 100 μέτρα υπήρχε συνεργείο για να μας φτιάξει την ζημιά.

Τα συγκεκριμένα μηχανάκια έχουν σαμπρέλα οπότε θα μπορούσε να μας βάλει ένα μπάλωμα και να συνεχίσουμε την πορεία μας.
Όταν όμως έβγαλε το λάστιχο είδαμε ότι είχε πολύ μεγάλο σκίσιμο και η αλλαγή της ήταν αναγκαία. Αφού την αντικατέστησε με κόστος 150 πέσος για την σαμπρελα και 100 για τον κόπο του φύγαμε για τον προορισμό μας και ενώ είχαμε αργήσει στο ραντεβού μας για την παράδοση των scooter.

Στα μόλις επόμενα 5 χιλιόμετρα έγινε το απίστευτο!!!
Το ίδιο λάστιχο έσκασε ξανά!!!!
Με τύχη βουνό αλλά και μάστορα καλλιτέχνη, έφυγα με το μηχανάκι των παιδιών για να βρω το μάστορα για να έρθει στο σημείο.
Όταν τελικά ήρθε κρατούσε όπως είπε το λάθος κλειδί για να ξεβιδώσει την εξάτμιση και να βγάλει τον τροχό, μας είπε ότι πάει παρακάτω για να βρεις άλλο και έγινε καπνός, όπως διαπιστώσαμε!!!
Χωρίς να χάνουμε χρόνο είπα στα παιδιά να φύγουν για το λιμάνι να συναντήσουν τον άνθρωπο που περίμενε ώστε να μην ανησυχεί και θα σταματούσα στο πρώτο συνεργείο για να το φτιάξω.
Πράγματι σταματήσαμε σε δύο συνεργεία παρακάτω με εμένα να σέρνω το μηχανάκι και κανένας τους δεν μπορούσε να αλλάξει την σαμπρελα καθώς ήξεραν μόνο να μπαλώνουν οπότε με όσες δυνάμεις είχα και με κίνδυνο να χάσουμε το ferry για το Cebu πήγα με τα χέρια το μηχανάκι για 5 χιλιόμετρα και με την συνοδεία βροχής στο λιμάνι, αφήνοντας το σε ένα κοντινό συνεργείο και παραδίδοντας το στον άνθρωπο που ευτυχώς δεν είχε κανένα θέμα και έτσι προλάβαμε το τελευταίο καράβι που έφευγε στις 18:40.
Αυτό ήταν ένα μικρό παράδειγμα για το πώς μπορεί να στραβώσει μια μέρα, όμως τέλος καλό όλα καλά, στο ταξίδι όπως και στην ζωή πρέπει να βρίσκεις λύσεις και να καμία φορά πρέπει να φανείς δυνατός για να αντιμετωπίσεις την ατυχία σου.

Όταν πια ήμαστε στο ferry το μόνο που μας ένοιαζε ήταν να φτάσουμε στο ξενοδοχείο και να ξαπλώσουμε.
Ευτυχώς στο Cebu το ξενοδοχείο που επιλέξαμε ήταν πολύ κεντρικό το Southpole Central Hotel και αρκετά καλό με κόστος τα 2 βράδια τα 36 ευρώ.

Βέβαια δεν το προτείνω αφού το μπάνιο είχε αρκετές κατσαρίδες και για πολλούς αυτό είναι εφιαλτικό, όσο και αν ήταν προσεγμένο το δωμάτιο κάτι τέτοιο αρκεί για να χαλάσει όλη την εικόνα ενός ξενοδοχείου.

Το Cebu τώρα που είχαμε μια μέρα για να το εξερευνήσουμε αποδείχθηκε όπως το περίμενα, μια μεγάλη πόλη, με πολύ φτώχεια στους δρόμους της, και πολύ φασαρία.
Ήταν θρησκευτική γιορτή αυτές τις μέρες στην πόλη το λεγόμενο Sinulog festival που συγκεντρώνει χιλιάδες ντόπιους και όχι μόνο επισκέπτες με διάφορες εκδηλώσεις και κυρίως μια μεγάλη παρέλαση με χορευτικά που θυμίζει το δικό μας καρναβάλι. Εκείνη την μέρα απλά έκαναν κάποια εκδήλωση στο σπουδαιότερο ναό της πόλης και τον πιο ιστορικό σε όλη την χώρα!

Πρόκειται για την Βασιλική του μικρού παιδιού του Σεμπού (Basilica Minore del Santo Niño de Cebu). Έχει πάρει το όνομα από ένα μικρό αγαλματίδιο με τον Ιησού μωρό που αποτελεί και το σύμβολο της εξάπλωσης του Χριστιανισμού στις Φιλιππίνες όπως είχε δηλώσει και ο πάπας Παύλος β' το 1965.

Δίπλα στην εκκλησία θα βρείτε μέσα σε ένα παρεκκλήσι το διάσημο σταυρό του Μαγγελάνου που βέβαια πιθανόν να είναι απλά ένα αντίγραφο που έφερε ως σύμβολο του ερχομού του Χριστιανισμού στην χώρα ο μεγάλος εξερευνητής τον Μάρτιο του 1521.

Γραφική εικόνα στον χώρο οι ηλικιωμένες γυναίκες με κεριά στα χέρια που διαβάζουν προσευχές και προσεύχονται με ανάλογο αντίτιμο βέβαια για τους δικούς σας ανθρώπους διαβάζοντας τα ονόματα τους.

Ύστερα απο την επισκεψή μας στο ναό και αφού νιώθαμε τα πόδια μας αρκετά βαριά λόγω των προηγούμενων γεγονότων αποφασίσαμε να κάνουμε άλλο ένα μασάζ λιγότερο αποδοτικό ομολογώ αυτην την φορά και με κόστος 300 πέσος.

Έπειτα επισκεφθήκαμε και τον μεγάλο ουρανοξύστη της πόλης που στην κορυφή του μπορείτε να κρεμαστείτε δεμένος με σκοινί βέβαια και να απολαύσετε την θέα της πόλης με αρκετή δόση αδρεναλίνης [Sky Experience Adventure]. Το κόστος για αυτή την δραστηριότητα που εν τέλει δεν κάναμε ήταν 600 πέσος, και μέσα στο κτίριο υπήρχε μικρό καζίνο, εστιατόριο, και αίθουσα με ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Δεν κρύβω πως τα παραδοσιακά λεωφορεία τα λεγόμενα Jeepney με είχαν εντυπωσιάσει με τα υπέροχα χρώματα τους και έδιναν κάποιο ενδιαφέρον σε αυτή την άσχημη πόλη.

Έτσι και χωρίς να μας εντυπωσιάσει διόλου η πόλη του Cebu ήρθε η ώρα του αναχώρησης για την επιστροφή μας, για ένα ταξίδι που πραγματικά άξιζε και για μια χώρα που αξίζει να ταξιδέψετε και σε άλλα μέρη της καθώς έχει πολλές ομορφιές, όπως βέβαια το περίφημο Palawan και το Boracay που είναι σίγουρα πολύ τουριστικά αλλά πανέμορφα!

Στο αεροδρόμιο αυτήν την φορά αποφασίσαμε να πάμε με λεωφορείο αφού ο κεντρικός σταθμός (south bus terminal) βρισκόταν μόλις 700 μέτρα απο το ξενοδοχοχείο που μέναμε και έχει τακτικά δρομολόγια απο τις 5:30 το πρωί. Έτσι με κόστος 40 πέσος το άτομο σε 1 ώρα και 30 λεπτά λόγω της κίνησης φτάσαμε στο αεροδρόμιο .Κάτι όμως που δεν ξέραμε ήταν ότι σε αυτό το αεροδρόμιο ο φόρος (850 πέσος) δεν περιλαμβάνεται στο εισιτήριο αλλά πρέπει να πληρωθεί κατά την αναχώρηση. Ευτυχώς για καλή μας τύχη υπήρχε η δυνατότητα να πληρώσουμε με κάρτα διότι είχαμε φροντίσει να ξοδέψουμε όλα τα πέσος που μας είχαν μείνει .

Να σας πως οτι για 30 μέρες διαμονή στην χώρα δεν χρειάζεται βίζα και με την ευκαιρία των οικονομικών αεροπορικών εισιτηρίων της Scootair είναι ευκαιρία να ταξιδέψετε έως εδώ.

Βέβαια για όσους δεν το γνωρίζουν η Scootair παρέχει οικονομικά εισιτήρια αλλά δεν προσφέρει τίποτα κατά την διάρκεια της πτήσης ούτε καν νερό, δεν υπάρχουν οθόνες για την προβολή ταινιών και ακόμα και για να φορτίσετε τα κινητά σας υπάρχει χρέωση. Είναι η πολιτική της εταιρείας που για να ρίξει το κόστος βάζει όλες τις παραπάνω υπηρεσίες με επιπλέον χρέωση.
Εμείς ήμασταν προετοιμασμένοι με τα απαραίτητα τρόφιμα στα σακίδια μας και με το κινητό μας γεμάτο ταινίες, οπότε επιβιώσαμε και προσωπικά προτιμώ να πέσουν οι τιμές στα αεροπορικά και να στερηθώ κάποιες υπηρεσίες.
Ήδη έχουμε κλείσει το επόμενο ταξίδι με την ίδια εταιρεία με προορισμό αρχικά την Σιγκαπούρη με κόστος 170 ευρώ και επιστροφή από το Κούτσινγκ της Μαλαισίας με κόστος τα 190 ευρώ. Αργότερα θα κλείσουμε και τις εσωτερικές πτήσεις πιθανόν από Σιγκαπούρη προς Κουαλα Λουμπουρ θα πάμε με τρένο και από εκεί θα πετάξουμε προς Κότα Κιναμπάλου έπειτα ίσως προς Σαντακάν και τέλος στο Κούτσινγκ.
Αυτή ήταν η ιστορία μας και όπως πάντα εύχομαι καλά ταξίδια σε όλους, και μην ξεχνάτε η καλή οργάνωση είναι ο καλύτερος σύμμαχος!!!
Σας ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση καθώς και το Cocalizer που σε αυτό το ταξίδι μας έδωσε την απαραίτητη ενέργεια για μια τέτοια περιπέτεια!

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.