Ανακαλύπτοντας τις άγνωστες Φιλιππίνες! Bohol - Panglao και ολίγον Cebu.

2019-01-31

Ξυπνήσαμε έχοντας κοιμηθεί πολύ καλά και αφού πήραμε πρωινό με κόστος 160 πέσος βούτηξαμε στην παραλία που ήταν ιδανική, με αρκετό βάθος για πρώτη φορά και όμορφο βυθό, με πολύχρωμα ψαράκια και κοράλλια.

Είχαμε καεί για τα καλά και μάλιστα είχε αρχίσει το ξεφλούδισμα στο δέρμα μας όμως δεν λέγαμε όχι σε τέτοια παραλία.
Στην συνέχεια το πρόγραμμα έλεγε επίσκεψη σε μια σπηλιά με δροσερό γλυκό νερό για κολύμπι που είχα ανακαλύψει στην έρευνα μου.
Με την βοήθεια του GPS την βρήκαμε εύκολα ,λέγεται Cabagnow cave και αφού πληρώσαμε 60 πέσος είσοδο + 20 για το μηχανάκι και 15 για το πάρκινγκ απολαύσαμε το κολύμπι μαζί με ντόπιους σε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα.

Δεν διστάσαμε να βουτήξουμε από ψηλά περίπου 4 μέτρα ύψος και μας εντυπωσίασε που το νερό είχε καλή θερμοκρασία και δεν ήταν όπως θα περίμενε κανείς παγωμένο. Οι ακτίνες του ήλιου που έμπαιναν έδιναν στο νερό υπέροχο χρώμα και έκαναν το τοπίο φανταστικό!

Σίγουρα από τα ομορφότερα μέρη που επισκεφθήκαμε και γενικότερα όλη η περιοχή της Anda είναι πολύ όμορφη σαν μικρό χωριό με ελάχιστους τουρίστες και εξαιρετική παραλία.

Αφού πέρασαν σχεδόν δύο ώρες φύγαμε για το νησί Lamanok που βρίσκεται στο τέλος της περιοχής Anda προς τα βόρεια. Πρόκειται για ένα νησί που έχουν βρει γιγάντια όστρακα και ένα υπέροχο μανγκρόβιο δάσος που θα διασχίσετε μέσω μιας στενής ξύλινης γέφυρας.

Η είσοδος κοστίζει μόλις 20 πέσος όμως για να πάρετε βάρκα για να σας δείξουν κάποιες σπηλιές στην γύρω περιοχή θέλουν 300 πέσος, κάτι που κατά την γνώμη μας δεν άξιζε και δεν το κάναμε.

Το υπόλοιπο της μέρας το περάσαμε εξερευνώντας την μικρή αγορά της πόλης, περάσαμε και από την κεντρική παραλία όμως είχε τραβηχτεί πολύ η θάλασσα και δεν μπορούσες να κολυμπήσεις οπότε επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα που ήταν υπέροχο.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.